arbetslös..

Jag har varit arbetslös nu ett tag & har inget att se fram emot på dagarna, förutom träningen. Jag letar jobb som bara den & hoppas verkligen att jag kommer att få något snarast. Nu när man är arbetslös så gör man inte så mycket, man sover bort dagarna.. så man kan säga att det är därför jag gjorde bloggen för att jag vill dela med mig vad jag hittar på internet & vad jag har på tanken.
Idag har jag faktiskt hittat några företag som jag ska söka jobb till, inget vidare hyffsat jobb tror jag men det spelar ingen roll, man vill ha en inkomst eller hur? Ska ringa dom imorn, hoppas på det bästa (y).

Hittade Beyonce's riktiga röst idag också förresten, härligt!

http://existenz.se/out.php?id=17824





Kommentarer
Postat av: rebecka!

det kan fan inte stämma?! :O

2009-10-28 @ 19:54:06
Postat av: Kim

Nej, det är fake. Men roligt är det!

2009-10-28 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0